
やわらかい ぱん

いつか絵本にまとめたいブログ

お知らせ…?

資格の勉強をせねばならず、なぜかガンダムの勉強もしており(なぜ…)、ガンプラも作らねばならないため(なぜ…)、占いをちょと一休みしようかなと思っております。‥もともと、ここまで毎日やるつもりじゃなかったのに、日課になってしまい、気づくと相当の時間を取られておりまして…^^;

 

今後は、数日かけて1枚の絵を上げて行こうかなあと思っています。後でまとめて、豆本を作って、コミケで売るを目標に…。

 

更新、若干ゆっくりになるかも知れませんが、…いや、ゆっくりせねばならないのですが(資格の勉強せい…)、お付き合いいただけると幸いです。

 

追伸:「アムロ、行きまーす!」は、"Amuro, launching!"だそうです。現在、積みプラ(積読のプラモデルバージョン)になっていまして、誘惑と戦って資格勉強を始めています。組みたい…組みたい…。

 

I have to study about GUNDAM these days. About mobil suits, Zaku, Rick Dom, Gundam of course.

 

I have to make Ganpura (the plastic model of Gundam) and take photos of Ganpura.

 

I'm really sorry if you're interested in my fortune telling, but from now on I'd like to take a rest from fortune telling..

 

In addition, I keep on drawing pictures but take more time to finish each. In a future, I'm not sure when it will be, I collect them and want to make a picture book by myself.

 

f:id:toridashi-foh:20161028022143j:plain

Can you see roots spreading in the ceiling?