
やわらかい ぱん

いつか絵本にまとめたいブログ

How sweet! A rabbit doll enjoys his spare time in a luxury hotel. ウサギの人形がホテルに置き去りにされ、飼い主が戻るまでの記事が可愛い

I found this article yesterday. I can't shut it still now. It's been on my desk top.

 

A rabbit doll is left a hotel after his orner had a breakfast. He waits his orner while enjoying the luxury hotel.

 

He has a tea with full of beautiful cakes, enjoys the sun beside a pool and wears a small white bathrobe in a clean and cozy bed.

 

After all, his orner, a beautiful small girl comes to pick him up.

 

How sweet! How can I say good-bye to this article!

 

Besides, my daughter loves this article, so I decided to put it on this blog for anytime we want to read.

 

spotlight-media.jp

 

上記の記事が可愛すぎて可愛すぎて。くたっとしたウサギのぬいぐるみが、朝食時に飼い主の女の子に置いて行かれ、それから飼い主の女の子に連絡がとれ、連れて帰られるまでの数日間を、どえらいラグジュアリーなホテルで過ごす物語です。

 

ケーキタワーからケーキを選びながらのティータイム。

 

キュウリパックをしながら過ごす、プールサイド(新聞と飲み物つき)。

 

若干さみしそうだけど、小さなぴったりのサイズのバスローブにくるまり、白いふかふかのベッドに横になる姿。

 

可愛い。あざといんだろうけれど、すごい可愛い。可愛すぎるだろう。

 

迎えに来た女の子が、ハイクラスの子なんでしょうなあという出で立ちで、若干庶民の自分を思い出して悲しいが、とりあえずめでたし、めでたし。

 

ホテルのサービスを紹介できるし、いいプロモーションなんだろうけど、写真に写っているスタッフの人たちも、楽しんでいるように見えて、そこがまた楽しい。

 

わが子もこの記事が大好きで、なかなか閉じられないので、いつでも見られるように、貼り付け。

 

ぬいぐるみとラグジュアリーって…いいよね。(なぜかハードボイルドな表情で)

 

www.adaremanor.com